woensdag 20 januari 2010

Pinokkio....

Het liegen en bedriegen gaat verder. Gisteren zei Olga dat ze dit jaar graag vroeg met vakantie wilde. (Ze moest eens weten hoe vroeg....) In ieder geval had ze al geregeld via haar werk om begin juni een paar weken vrij te nemen. Of ik dat ook goed vond...  Uh huh, sure, ik plan het in hoor... (NOT! We gaan al in april!) Mijn neus moet inmiddels zo lang als die van Pinokkio zijn, maar goed, het is allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Verder momenteel weinig nieuws te melden, het meeste is inmiddels wel geregeld. Ga nog even kijken of ik Amerikaanse kaarten voor de iPhone kan vinden dan heb ik gelijk een navigatiesysteem bij de hand straks in Florida.

Binnenkort eerst een lang weekendje naar Curacao om alvast te gaan wennen aan het warme weer, een zoon die piloot is heeft af en toe ook zijn voordelen (als het doorgaat tenminste, je weet het nooit met IPB vliegen)

Om deze posting toch nog een beetje interessant te houden, hieronder een filmpje van het Dolphin Research Center waar we op 3 mei een afspraak hebben. Daaronder weer een fimpje over Marathon, de 'Key' waar het DRC is. Op Marathon zullen we ook twee nachtjes blijven.

DRC


Marathon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten