maandag 11 januari 2010

De verrassing

Na twee keer in West-USA en twee keer in Florida geweest te zijn, staat er ook in 2010 weer een reis naar de USA gepland. Het verschil met de vorige reizen is, dat ik het dit keer helemaal alleen moet gaan voorbereiden want Olga weet van niets... Op 26 april wordt ze 50 en het leek me leuk eens als verjaardagscadeau een verrassingsvakantie te plannen. Dat valt allemaal nog niet mee want ik moet nu alles in het diepste geheim regelen zonder dat ze er iets van merkt.

Inmiddels via haar werk kunnen regelen dat ze vakantie heeft vanaf 26 april (haar verjaardag) tot en met 7 mei. De bedoeling is dat ik haar de avond voor haar verjaardag ga vertellen dat we de volgende dag op vakantie gaan, heeft ze nog net een paar uurtjes om nog een koffer in te pakken :-).

Vlucht en een aantal hotels zijn geboekt. Alhoewel we gaan vliegen op Orlando (rechtstreeks met Martinair) zal de vakantie zich concentreren op de Golfkust (vinden wij het mooiste stuk Florida) en de Keys waar we in ieder geval een middagje met dolfijnen mogen zwemmen. Ik zal in latere berichten nog wat info geven over de hotels waar we in ieder geval verblijven.

Deze blog zal ze pas lezen tijdens of na de vakantie. Wil je een leuk bericht achterlaten dan kan dat natuurlijk altijd, zal ze erg leuk vinden!
Ik heb d'r in ieder geval erg veel zin in!

4 opmerkingen:

  1. Zucht, Wat een superbroer heb ik toch...!
    Ben, ik ben ook jarig in April!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, cadeautjes geven waar ik zelf ook van meeprofiteer is nu ook weer niet zo onbaatzuchtig hoor...

    Ik stuur je wel een verjaardagskaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Ben,

    dat hotel in Fort Myers beach is goed en het uitzicht is prima! De grapefuits zijn geweldig lekker: ik kan het weten, want wij zijn daar toevallig al 2x wezen logeren!

    Een hele fijne tijd gewenst!
    Trineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah! it's a small world indeed... :-)

    Als er al familie is geweest kan het niet anders dan prima zijn! Ik heb het hotel vooral vanwege de recensies op Tripadvisor uitgezocht. De contacten vooraf waren ook erg goed. Ft Myers Beach is voor ons ook al een beetje een thuisbasis, wordt nu de 3e keer dat we daar komen maar de eerste keer in dit hotel.
    Die grapefruits gaan we zeker scoren!

    BeantwoordenVerwijderen