zondag 25 april 2010

Salutem

Vanochtend dan eindelijk de stilte kunnen verbreken. Alhoewel ze wel in de gaten had dat er 'iets' werd geregeld had ze toch geen idee dat we morgen direct twee weken op vakantie naar Florida zouden gaan. Ze was meer dan aangenaam verrast :-) Op dit moment zijn we druk de koffers aan het inpakken.
Nog een dagje samen voorpret en dan morgen eindelijk op weg.

I love it when a plan comes together... (iets teveel naar The A-team gekeken vroeger)

Zij die op reis gaan groeten u!

6 opmerkingen:

  1. Echt een hele gave verrassing Ben, een hele goede heenreis, we volgen jullie hoor.
    Onwijs dat je het zolang volgehouden hebt, ik zou erin stikken !!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olga, alvast gefeliciteerd.
    Eindelijk voor Ben en velen met hem, we kunnen weer "gewoon" doen.
    Super veel plezier samen en je zult vast genieten van zo'n kado!!
    Wij zullen voor jullie juichen bij Donar.
    Ben: goed gedaan jochie.
    Wij gaan jullie volgen en de verhalen komen later wel weer.
    Liefs Peter & Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben,ik moet je iets bekennen.

    Ik heb vanaf het begin geroepen dat het een complot was van jou om de geslaagde
    Renault Kangoo dag te laten verbleken.
    (heb ik alweer dat bleken in mijn hoofd!)
    Maar Chapeau, jij bent veel romantischer dan wij allen denken!
    (of je wilt wel heel graag naar de States.)
    Excuses dat wederom mijn geloof niet sterk genoeg was! Veel Plezier.

    Zij die thuisblijven groeten u !

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag dan de grote dag...Ik kan me voorstellen dat het een opluchting moet zijn om niet meer geheimzinnig te hoeven doen!!
    Geniet van de vlucht en natuurlijk die twee heerlijke weken daar.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou.. dusss!! Het feest kan beginnen. Geniet ervan. Wij zullen onze uiterste best doen om jullie na terugkomst nog wat basketbal te laten zien. Tot later:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Olga en Ben,

    van harte gefeliciteerd Olga met je 50e verjaardag. Dit is toch echt een superkado. Zijn wel benieuwd of het pakken van de koffer binnen zo korte tijd goed gelukt is. Maar ja, er is daar genoeg te koop als je wat vergeten bent........ Veel plezier en geniet er samen van.

    BeantwoordenVerwijderen