vrijdag 12 maart 2010

Going to Melbourne....

Helaas, niet Melbourne Australia maar Melbourne Florida. Ook mooi, daar niet van...

De laatste loose ends nu ook geboekt waardoor de hele vakantie nu vooraf gepland en geregeld is, iets wat ik vooraf zeker niet van plan was maar niets is veranderlijk dan de mens, we kunnen straks gaan genieten van een vakantie en hoeven ons geen zorgen meer te maken over het vinden van goede hotels.

De laatste stop voor de terugreis wordt dus Melbourne aan de Atlantische oceaan. Prima hotel aan het strand gevonden voor een mooie prijs. De laatste dag hoeven we dan nog maar een kort stukje te rijden naar Orlando.

Het reisschema (onderaan, 2e bericht) nu dus definitief aangepast.


Het Radisson Suite Hotel Oceanfront in Melbourne, Fl.
Een hotel met een view :-)


En bij een hotel met een view hoort een kamer met een view!

1 opmerking:

  1. Wauw zeg, dat is niet mis...Ik hoop dat mijn vent tegen de tijd dat ik 50 wordt ook zo iets voor mij in elkaar draait!
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om geheim te houden, en hopelijk lukt het de laatste 11 dagen ook nog, ik ben benieuwd hoe ze reageert...
    (Gelukkig kan ik dat meelezen :-) )
    Succes de komende 11 dagen...

    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen